2010. jan. 31.

Készülés RÉ5re..RÉ5^^


Szóval az úgy volt...csütörtökön Ré5elötti nap...elmentünk adribanchoz és mindenkinek megcsináltuk a haját...én voltam az egyik fodrász adree a másik:D..mindenki nagyon jól nézett ki miután kész lettünk..majd este kilenckor hazajöttem..mivel kiakartam pihenni magam , nem mentem suliba pénteken aztán 2:40es vonat helyett 3:40essel mentünk mert nem lettünk időre kész..a vonaton nem volt hely úgyhogy beültünk wcbe majd később a nem tudom mire amitől leégett a picsánk közbe banánhéjat sütöttünk és kifestettem mindenkit + hajcsinálás:D..felértünk pestre és "kicsit" fel voltunk pörögve.Irány glam...Ott voltak kint Hooliék mert csuszás volt és még nem mehettünk be.Glam elött jégereztünk aztán bementünk és ujra festettük mindenki fejét...majd késöbb nekünk kikellett menni sajna:( xD..Elmentünk vettünk Garronet..kimentünk Jáccora ..gondoltuk hátha ott gyülekeznek meginnt és igy lett...mind beba**tunk..szegény alex rosszul is lett..több orán át hányt..sokan segitettek nekünk..pl:Tomi,Bence,Levi,Viktor(bár ö nemkicsit kiosztotta alexot h milesz ha lehánnya v leköpixD)Közben találkoztam... Shawnel,Dancsival,Kortezzel(kaptam bountyt tőle*-*)....Elmentünk Levivel meg ...al(sorry h nememléxek a nevedre)piát venni ...2üveg legolcsobb borxD..azt megittuk..És már mindenki bement és 3an kinnt maradtunk a végére(Bogyó,Korti,Roxi)aztán kijött értünk Tomi...talált 1 ezrestxDés megigérte h együtt isszuk el...nah ebböl smm nem lettxD..Bementünk és felkarkötöztük magunk...nekem elöször volt lila meg zöld,késöbbb 2zöld aztán 1et pirosra cseréltem "valamiért"xD...Kortez Urnak nem kellett karkötö de külön az elején kértem rá 1 sárgát mert olyan asszm senkin nem volt:D..Aztán partiztunk 1 nagyot...Sokminden történt..Jovolt..Kell ismétlés;)

És beszéljenek tovább a képek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése