2010. jan. 10.

Fáj nagyon

Nem számítottam arra , hogy ezen a napon látom ujra és nemis akartam töle semmit.De aznap nagyon megkedveltem pedig teljesen más srác teccett és mégis ő elvonta a figyelmem.Ugyéreztem lehetne köztünk több de én nem akartam mert teccett barátnömnek és ő fontosabb nekem mindennél és mindenkinél.De kiderült hogy teljesen beleszerettem:S Elhívtam szilveszterezni magamhoz. És elhívtam a barátomat is. Akkoris hülyültünk és már az elejétől ugyéreztem hogy kerüljünk már közelebb egymáshoz. De aznap meg barátom miatt nem lehetett. Mindenki ivott , énis és megtörtént a csók és aztmondta "szeretlek"^^.Egészen reggelig folytattuk és a barátomnak egészvégig fogalma se volt az egészről , És csak ő nemtudott róla(tudom kegyetlen de nekem megérte,okot msnen talán elmondom) Reggel elköszönésnél mindenkinek adott puszit kivéve nekem de aztán visszajött.Tökaranyos volt az egész:D.Utána őt megműtötték. Végig aggodtam érte és sírtam mert semmi hír nemvolt napokig:'( Aztán hazamehetett már a korházbol.Utána jokat beszéltünk msn en . Elmondtam neki h szeretem..sajnos igen elmondtam:| . Késöbb Adree szülinapján is kavartunk de azt talánmár kárvolt mert akkor éreztem h valami nagyonnem jó. Ez után felmentem Pestre.Ottmegismertem azt akit már a mai nap nagyon kedvelek.És akivel azthittem összejövünk..nah m1 hosszu nemégetemxD . Amikor hazaértem beszéltem msnen azzal akit szerettem és megmondta hogy köztünk nem lesz már soha semmi.Akkor sírni keztem.napokig sírtam ezmiatt ...éjszaka alig tudtam aludni és még akkor aztis elveszitettem akit kedvelek(Y) Sorra követtem el a hibákat.
Nah jól esett ezt leirni..majdmég lehet folytatom:)

"Akkor a legelviselhetetlenebb valaki hiánya, mikor melletted ül és tudod, hogy sosem lehet a tiéd."

"Ne sírj, mert vége lett! Mosolyogj, mert megtörtént."

"Ha valakit igazán szeretsz, engedd el. Ha visszajön hozzád, örökre a tiéd marad. De ha nem, akkor soha nem is volt igazán a tiéd. "

"Nem igaz, hogy a szerelem vak. Ellenkezőleg, a szerelmes olyasmiket lát imádottján, amiket más nem vesz észre."







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése