2010. ápr. 26.

érdekesség

Nem mondanám hogy mások miatt van (mertugye sok idiota osztott meg nyafogtak h utánzom őket közbe lofaszt utánzokén bárkitis.Hülyepicsák)de megváltoztam.Nem szeretemmár a tulszínes rucikat.kivettem majdnem minden piercingem.2maradt.Lesz tetkom 1éven belül.Addigis otta rágohozjáro szines tetko:Đ
Lesz 1 uj piercingem.Az egyelőre titok hogy hol.De állitolag gecijol áll.Máralig várom h átszurjam.
Nah szval már nemis igazán mondanám magam scene-nek.A scene ugyebár feltünö,szines,vidám és megbotránkoztato.Nah a mai napon felvolt kötve a hajam,alig volt rajtam smink és ruha.Sokkal jobban megbámultak mint a scene-s cuccokba.Meg nemisigazán szerettem magyarázni 1napon 5ször hogy mi a scene jelentése.bárnem zavart,csak mondjuk punk haver nehezen fogta fel.Na azitt a lényeg hogy nem fogtokmár látni szuperegyedisminkbe és nagyonszines ruhába.És a feka hajis marad!Azt viszont imádom hogy ien gecinagyra feltupirozom a hajam.De a cukiságtol szinte már hánynom kell.legalábbis mikor rajtam van bármilyen aranyoskis izéke.Innentől már sokkalinkább szarok arra bárki bármit mond.
Jah és mondtak engem még anno netcelebnek.NEMAKAROKAZLENNI! remélem ez a dolog hamar elfelejtödik. v is h én létezem.Amugy attol ugyanugy fellehet venni msnre.ha van kedvem dumálni akkor bszélhetünk.Jah meg továbra is blogolni fogok mert én nemigazán bízok senkiben már és igy vannak dolgok amiket magamba folytok de a lényeget összefoglalom a blogomban és ez részben megnyugtatja a lelkem.Nah m1.Ha elolvastad kösz.cső*__*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése