2010. ápr. 5.

Husvét,Locsolkodás


Na ez egy jonap volt.már reggel nemvágom hányorakkor mert aludtam,jöttek a locsolkodók.anyut lelocsolták vödör vizzel.Növérem meghallotta h sikít és átjött hozzám szolni h ne menjek le mert lelocsolnak.akk fenntmaradtunk és "aludtunk" inkább...később jöttek unokatesómék . Tökjót elbeszélgettünk és van bnöje Ricsikének és a nevét találgattuk a csajnak.De nemmondta el.kiscuki félénkxD.Aztán jött a "család".azaz apa és "bátyám" meg unokabátyám meg pár haverjuk:/ ..akk "bátyám" elkezdett locsolni.anyának a kezére pici viz.növéremnek.aztán rámöntötte az egészet a fejemre.azután mindenki röhögött..utána meg mégegyet rámöntött de már nemvolt vicces senkinek. aztán meginnt akart de elfutottam meg mindenki mondta neki h álljon már le.(amugy "bátyámmal gyülöljuk egymást mert párszor kiakart nyirni meg megvert és mindig ordibált velem amig itt lakott) utána átöltöztem és röhögtem azon h vizes a földxD:| aztán "bátyám" beszolt h ne röhögjél mert kapsz még 1et.(és atomgeci fejet vágott)-__-...aztán felmentek a VOLTszobájába.anya mondta h mennnyünk mi is és mentünk.Láttuk h "bátyánk" a szobába cigizik és földre hamzik.MIKÖZBE Ő VENDÉG VOLT ITT.és montdam h igénytelen .erre ő igy h : ne ugassál mert beverem a pofád. aztán nemtuom mit mondtam lementem .elmondtam anyának.mondtam h küldje már el.aztán berohantam wcbe és sírtam 5 percet.utána mondtam anyának hogy elmegyek sétálni.felmentem szobámba cigijért és elmentem ház mögé.jomessze elsétáltam.amerre régen apuval.(apuvalk mindig mentünk arra motorozni meg őzeket,nyulakat nézni)Láttam 8 őzet .És nagyon rossz volt visszaemlékezni h mivolt régen.meg joidő volt még házunknál és ahogy egyre meszebb mentem ott esett az eső és hideg volt.elindultam vissza parasztföldéről.(ez egy hosszu szántoföld)Visszaértem.sajna még ott voltam apuék.akk apa tökbunkon mondta a nevem h ajj.....és akk nembirtam ránizni se.és odamentem növéremhez.aztán elmenteek végre.Eldöntöttem h tallok Bogyoval mert rá számithatok és jolett vna vele beszélgetni.aztán elmentem.elindultunk és dugotéren elkezdett zuhogni az eső.1perc alatt csuromvizesek lettünk(szval meglettünk locsolva)utána elindultunk tarjánba és a megálloba a kocsibol 6an vizespalackal meglocsoltak.tarjánba Heniéknél(zoli anyuja) ittunk és cicáztunk.aztán haza indultam egyedül és vártam a buszt .jöttek azok akik mindig kavarják nekem a szart. ottvoltak töksokan és bese szartam sőt lese szartaaam őket.de ők odajöttek leültek elém és láttam h terveznek vmit.utána elindultak felém és ducicsaj kezébe a szodásflakon és néz rám nagy agressziv fejével.amugy azt hittem köszönni akar.és akk felemelte azt a szart és leprobálkozott locsolni de azlett belöle h ugye agresziv fej és épphogy kisprickolt valami a lábam melléxDDDszval jolbeégettxDDDDakk majdnemhogy kiröhögtem de csak mosolyogtam és hülyének néztem.˛/vajon mijéé/xD és akk csicska(az 1 tag) beszol h örül h meglet locsolva 1 évbe egyszer.azt énmeg mondom magamba mi a fasz.aztán tudtam h növérem buszon lesz és röhögve szálltam fel.háth ez a nap nagyon kész.am azota is iszokxDDD

Kertünk végén folyik el a kanális,
Meglocsollak Téged is meg Apád is!

Ez még tegnapi.de ő volt a kedvenc locsolkodóm.Vitóka :)



.itt öntötte rám "bátyám"-.- a 2 kancso vizet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése