2010. ápr. 11.

InoaShow|Budapest







Háth elöszöris tetszett,látványos volt.És kiderült hogy lesz SzegedenisxD.dehát mi felmentünk Pestre.nembántammeg mert imádom.Felértünk MÁSFÉLÓRA alatt(szoval kiderült mégegy hazugság-__-)aztán elmentünk nagynénémhez de eltévedtünk és jopárorába beletelt mire odataláltunk.ott unatkoztunk.Én elakartam menni sétálni.De növérem meg pasija nagyon lusták és bunkok ha együtt vanna ugyhogy elmentünk de félora mulva vissza és láttunk 1 csomo cigányt mert roszfele indultunkxDAm Westendbe akartunk menni.Utána elindultunk Sportmax Hegyvidékbe ahol volt a fodrászbemutato.Ott Láttam valakit akibe beleszerettem baszamegxD.Meg Bencétis láttam csak nemismertem fel*___*.De ő felismert és aztmondta cuki vagyok:$:)(L).Elmentünk momparkba kajálni meg pisilni:PUtána sorbaállás a sportfaszomhegyvidékes helyen.akk beültünk és ponnt elöttünk ült pársorral a szerelmemxDDOmgdefaszvagyokxD.És elkezdödött a show.félorát csakbeszéltek akk majdnem elaludtam utánameg jöttek a fodrászok:Laetitia Guenaou,Szabados Iréne,Zsiga Renáta,Zsidró Tamás,Hajas László,Kucsera Zsolt,Binder Géza.És Zsidró lett a példaképemxDD.Volt 1 modell akinek telepakolták a fejét meg a nykát pothajjal:| Amugy az inoa-nak elég fakó szinei vannak csak h köcsög legyek de most télleg. amugy biztos h jo lehet csak ha vadabb szinet akarsz nem ajánlom az inoa-t.Aztán vége lett és szembejött Hajas én akartam volna maradni mert hogy jolett volna de ink nemis mondtam mert anyáék siettek-____-....és utána go haza de alig találtunki BudárolxDezazzz:O...és a hazautat végigaludtam.yeah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése