2010. ápr. 17.

Kerti alkoholistákxD


Tegnap voltam elöször a Bauba vagy mi a szarazxD (amugy az 1 gyakszi hely ahol vannak termekis) és tökjo volt .omg legyen már köv 2hétmulva péntek*___*.Láttam 1 nagyon szépet.:Onajo m1.Délután 6kor talltam bogyoval meg doxával.A buszon 1 bácsi kibeszélt hangosan én meg ugykiröhögtem hogy nagyon.a csaj mellette mindig mondta neki h szerinte jo ha valaki felvállalja hogy más. a bácsi meg hogy ha az én gyerekem ien lenne...meg azt mondta csunya vagyok.xDDDDnah akk nagyon kiaszaltam.naszval leszáltam buszrol és röhögök.elmentünk sétállni.aztán vártuk a buszt hogy hozzám elmenjünk.Közbe felhivott Maki(Smile) hogy talljunk.2spanjával volt és talltunk lementünk Undergroundba ott elkeztünk inni .és akk mondtam nekik hogy elmehetnénk hozzám a kertbe inni.akk elmentünk.Buszon ott volt a tag a sulibol aki 1 pöcsxD.Megérkezünk hozzám.kihordtuk a székeket és Középre 1 hamutál és folytattuk az ivást.Jáccotunk olyat hogy körbeadtuka cigifüstöt szájbolszájbaxD Azután Bazsut felhiták 3x és ő elöször ivott és összevissza beszélt mimeg suttogtunk meg röhögtünk közbe.xD Jah meg elsüllyedt a szék alattunk a sárbaxDD Aztán kimentünk 43kor megálloba és kiderült h 40kor elment ugyh várni kellett 30percet.Bnöm közbe kiharapta a száját és ömlött a vér .és teleköpött mindent vérrel én meg már majdnem elájultam(mostis ahogy leirtam). Utána jött a busz felszálltak én meg ott álltam busz mellett és lkeültek én meg rábazstam az ablakra és ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése