2010. ápr. 20.

Sweet 16

Köszi Maki
















Ma van a szülinapom.Reggel felkeltem és ottvárt a sok ajándék :) 1oan dolgot se kaptam amiröl ne tudtam volna^^. Utána elmentem iskolába. Ott mindenki felköszöntött még olyanok is akikre nemszámitottam h tuggyák mikor van szülinapom.nagyon aranyosak voltak.És ponnt a 2 legjobb bnöm felejtette el csak a szülinapom.De később nekik is eszükbe jutott miután hallottákxD.
A suliba most tökjo volt . Angolon kinnt ültem ablakpárkányon 2 nyalokával a számban és féltem h kiesek mert tériszonyomvan:$. De megérte mert ottvolt Dzsordika *__* xD. Azután kimentünk.leültünk ien tökszép részén a suliba a napon és elvoltunk.Ott csináltam képeket.Azutáni szünetbe Otthagytak bnömék .mondtam nekik h várjanak meg de elfutotttak .gondolom h elspurolják a cigit.Háth grat.Kaptam Viktortol 1 szálat.Bleeee. Aztán felmentünk teremhez és ott megolvasztottam a cukorpapirt és ráolvadt a gatyámraBASSZA+ >< ... Aztán hazafele vettem cigit + fennvolt 1 csicska a buszon.Ohyeah. És hazaértem.Csináltam "tortát" ..egymásra pakoltam a kekszeket és a tetejére 4 gyertya köré meg bonbon.vmi a szarxDakk elfujtam a gyertyákat és utána asztalra lebazstam az egészet mert 1 állat vagyk*büszke*. 5kor jött Apa:| és felköszöntött:O:D.Aztán jött Mama.ő is felköszöntöttxD Azutánmeg a szomszéd Noémi.és kaptam cicásfelsőt:DÉs most meg ittdöglökés megyekis aludniWÁÁ

1 megjegyzés: