2010. máj. 1.

Április30.Majális

Tnap voltunk a majálison és ez ugykezdödött hogy centrumnál gyülekeztünk.akkor ottvoltunk és Domira vártunk 20percet de nemjött .addig megtáncoltattam barbiet Ádámnak meg lecsavargattam a bombijét.aztán ugydöntöttünk elmegyünk stefire.Ott nemvolt még senki mi meg leültünk inni és én hamar bebasztam(Y)xD de az volt a szar h csakén.de legalább vicces volt.Aztán jött 1 nemtomki vmi Jaki v ki meg jött Nikke és ittunk tovább.aztáán jöttek kukájék és kuka lehuzta a finomborom>< aztán ittunk és utána go martinijért kistescoba és ott volt .....ahwww...nah szval a 2 srác aki elment egy tagért azok nemjöttek vissza ugyh kisboltba mentünk és 2000 ft volt az a kurva martini(L) utána vissza stefire és indultunkis ligetbe.ott leültünk.ittunk . utána go a színpadhoz.Ott megláttam kattadorát.és odamentem.ő meg tök meglepödött.nagyon cukcsivolt:)aztán kezdödött a magna cum laude és végig denszeltünk meg fuckoltunk meg szivecskét is mutattunk meg énekeltünk legalábbis amit tudtunk.és minden dal végén orditottunk h PÁLINKAA!!.aztán perszeh az az uccso szám volt .de arra tomboltunk legjobban yeahxDD.aztán áthuztunk oda ahol az aláirást osztogatták de utközbe 1 nő meglökött és megálltam és odafordulok azt : Kurvaanyád! és ugynez történt bogyoval isxDD nah szval kértünk aláirásokat.bogyoék a mellükre.de az énekes nemirta nekik alá ott . utána monnya bogyo h kérjem vissza a filcünket és igy mondom oks és tökbunkon mondtam a tagnak h 'bocsi,admár vissza a filcünket'aztán ewlhuztunk stefire és ott talltunk alexékkal azután hazamentünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése