2010. jan. 4.

Ezek a FAKEk-.-

A mai napon irtam 1 levelet Cirmai Evelin Roxánának(márjoxD)...és megkértem külön h válaszoljonis:DÉs kaptam választ..De olyat , hogy besz**rtok..Ezt írta:

xDD találjálmánkijobbat gyerek a képeimen ÉNVAGYOK szal nemkell írkálni leveéleket pontosan tudom hnézki elhiheted;) Szal csak pocsékolod a drága idődet ezzel-.-" De bazd am ne engem oltogassálmán NEM ÉN járkálok álarcban az utcákon mint te-.-" gondoljálmárbele;)Énvok a paraszt XXD gyerek te lopkodod folyamatosan minden oldalakról blodomról a képeimet..-.-" ésmég énvagyok a köcsög hát te nagyongyökérvagyXD?:DDDDD

Aztán a drága anyucikádnak beszéljélígy...sajnálom ha te nem így nézelki ha még ígyisszeretnél de tod valakinek bejönn az élet valakinek nem sajnálom nyogodjálmán bele oszt éld a saját életed ne az enyémetjó?:@ köszike:D^^ na szal ez az első levelem és ez az utólsó is éldki máshl a vágyaidat ne az én adatlapom kukolásáról meg oldalaimrólköszixD ésne írj levelet mert fölösleges -----> kuka..;) na rem világos hanem csak folytasd énbetom bizonyítani elég embernek ésmártettemisbe....bekapcs kamot és ennyivagy gyerek temeg nemtodxD ennyiterőlszalnemis idegesítem inkábbmagam sya(K):DDDDDDDDDDDDDDD

Hát szép h mitis képzelnek ezek magukrol...kicsit tulságosan belém élik magukat..nah m1...XDDD
Joaszalást kivánok minden kedves olvasonak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése