2010. jan. 2.

Boldog uj évet mindenkinek!

Nah hát igen..szilveszter volt..és nálam tartottuk..xDD
Én aztse tudtam nagyon kiket hivunk és még mostse nagyon tudom kik voltak..nah m1xDD
A lényeg h nagyon tetszett a parti...délbe mentem az 1.vendégekért..Elöször csak SzintiKatasztof jött...aztán 1 orával késöbb BogyóScene.Kimentünk az állomásra Metiért<3..és vele volt Adrián is:D..beakartak szivatni vmi hülyeséggel ..nemjöttössze fiúk..ezvanxDD Elmentünk hozzám...Ott összepakoltunk:DAdrián kiment többiekért..mi addig ittunk...kimentünk busz elé..futottam többiekhez...örültem h végre odaértek^^...hazajöttünk és ittunk ..partiztunk..megvolt jovolt...másnap csak azok maradtak pakolni akik képen is vannak..kivéve ZsótotxDD..De a lényeg h jovolt nagyon<333



<33


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése