2010. jan. 2.

Ribancok éjszakája 4 – Előszilveszter


Lehetett volna jó ha elötte nem jövök össze M....vel:S Ugy kezdödött hogy felértünk pestre akk go Westend és ott 3kor talltam vna M**vel.Elötte felhivtam Gyurcseet de ő aludt és nem jött el tallni.Akk M***t felhivtam mert nem jött 3kor és így tök kiakadtam a hangjánxD Aztután mondta 4kor jön.oks.leültünk addig és néztük az embereket.meg felmentünk westend tetejére inni.és visszaültünk akk elment elöttünk M**i..Akk utána mentünk.1csajjjal volt. azt hittük a csaja. aztán Bogyo monnya h befizetjük a belépöjét és akk elmentünk Oktogonra és ott ittunk.Akk M**i lekapott és akkor még jovolt.nam1. Utána jött a többi ember.Kortezhez odamentünk mert M**i ismerte és volt pijája és kaptamxD.Meg ott sok ember felismert és bemutatkoztak. Mindenki igy mondta h uristen te a M**ivel jársz?..meg 1 volt barátnöje mesélt is.De mindenki kivolt sokkolodva . Utána meg mentünk rére.Na ott kezdödött a cink vele. Bent voltunk wcbe és odajött 1 srác(aszm Hoolie akkori barátja) és igy mondja nekem hogy "de jol nézel ki" és ottállt M**i is és elkezte ütni mint 1 picsa:|. és mondtam neki hogy kérjen bocsánatot MOST!. és akk odament és mondta h bocsánat és lekapta a srácot.Aztán Ádissal akart kavarni.mondta h kérjem meg .oks ennyit megtehettem és odamentem megkérdeztem kavarnae m**ivel és akk kavartak.:S.Aztán Hoolie odajött hogy ne unatkozzunk és Meti megitta az italát aztán lekapta. Aztán ültem M**i ölébe és odajött Domán h haggyam ott a pasim és akk jöjjek össze vele(vvmi iesmi) és ezt meghallotta M**i és megakarta verni Dománt.Aztán én fogtamle . és lejáratott kb ezzel mindenki elött hogy milyen gyerekes.Undoritoan viselkedett. Utána majdnem hazalett küldve de ugyydöntöttem mégse.de már faszomkivolt vele.Hamar eljöttünk és mentünk haza szegedre.De még a vonatra is feljött velünk-___- DE LESZÁLLT:DxD*szerencsére nem jött*

Örülök,hogy végre megismerhettem és találkozhattam pár ojan emberel akiket már ezelött is kedveltem(mondjukigyXD)
És sok rosszat hallottam már Hollieról pedig nincs vele semmicink és tökaranyos...mindent köszönök neki<3>


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése