2010. márc. 27.

1 félnap a GDbe

Suliba Nono meg Betty gyakorolták a táncukat kimit tudra mert rájöttek, hogy az éneklés nemmegyHAHA.és én hallottam a probálkozásukatLOL. Aztán jöttek értünk Lámi meg Kacsa és elmentünk a GD koleszba ugy h 4 en fogtuk egymás kisujját .nagyon fless voltxD.GDbe kiültünk udvarra és laptopoztunk meg tökjol elvoltunk.Megláttam Osiiiit és odamentem malackával(nonotol kapott plüs malacka) . Elszivtunk 1 cigit meg beszélgetünk meg szedegettem a raktapasz ragasztoját a kezérölxD. Visszamentünk Nonohoz. Osiii lemaradt és akk nonoval csináltunk videokat addig.felvettem ahogy jön Osii közbe Lámusz meg Vikcsi is jöttek akkor leugrottam Vikcsi nyakába közbe még mindig VideoztamxD(majd felrakom ide blogra)xD Aztán Nono elment . Felmentünk Lámi koleszába.Levágtam Vikcsi haját ilyesmire mint enyém.3kor ellenörzés volt koleszba és háth nekünk nemszabadott vna ottlennünk. 2:50kor elindultunk ki. de 1ik nyitott ajtonál ottvolt 1 tanárxDD akkor spuri, De megállitott mindket.Leszidott de nemnagyon. Lámi aztmondta h Vikcsi bnöje(ezigaz) és h én az osztálytársa vok.Közbemeg Lámi padlofényezönek tanul(Y) akkor kimagyarázta h a fodrász meg a padlofényezö 1 osztályba volt tavaly és ezért voltosztálytársak vagyunkxDDDD..hát jolvan:'D Aztán kimentünk.meginnt laptopoztunk.Láminak bekellett menni tanszobára azért mert fenntvoltunk nála. Otthagyott Vikcsit meg engem.Vikcsivel elvoltunk(L) elmentünk Gumit venni:$:D és kiadták:O visszamentünk akkor jöttek Lámijék és beszámolot tartottunk h mijot csináltunk.pl:kisminkeltem Vikit meg ienek. Lámi meg Kacsa elmentek kajálni és akk hozott Lámi nekünk kajátxD Aztán elkisértek megálloba és hazamentem a 19:10es busszalxDDD


(Lesznek képek meg videok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése