2010. márc. 27.

Bolond Néni


Besétállt 1 néni és igy kopogás nélkül és nemis köszönt. Akk mondom neki igy h jonapot anya nincss itthon erre nemmond semmit csak néz, elindul->leül...odamentem hozzá aztán mondja h szoljak anyának én meg mondtam neki h nincs pénz a telomon.erre ö ideadja a szemüvegjét h telefonáljak velexDDD én nézek rá megröhögök és akk béz rám tökkomoly szemekkel elvettem töle és mondom h ezzel nemtudok telefonálni és leraktam azűsztalra.Akkor mondta h hazamegy a másik szemüvegjéért és még most se jött vissza de még anya se ért haza. mégmindig félek hogy visszajön ezért az ajtot ink bezártamxD

15:30 na most jött vissza a néni de már anyum is itthon van!

16:56 a néni elment.de alkotoottt anyumnál.ezt mondta: A Danikám aki kisfiu nagyon aranyos,vagy kislány...(Y) xDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése