2010. márc. 20.

Versek nektek!


Saját:

Én szeretlek,
Te nem tudom mit érzel.
Én várok rád,
De nem tudom meddig kell.
Ez fáj nagyon,
És sírok is érted.
De te nem látod,
Hogy mennyire szeretlek.

Szereted őt és ő tuggya ezt.
Ő is szeret téged de nemmondja neked.
Nem tudod mit tegyél, vane még remény.
De talán a szavak mitsem érnek.
És nincs is rá szükséged, hogy kimondja ..SZERETLEK!..

(ennek az eleje tökre a kétszinüségre utal sztem.és ez hirtelen jutott eszembe szval ez 1 gondoatom inkább mint versxD)
kibeszél engem a világ
de ha baj van nekem kiállt
azt hiszed hogy segithetek?
jonagy fasz vagy hülyegyerek!

Különböző oldalakról:

A lány szeretett egy fiút,
Neki ő volt a világ.
Bár a fiú nem szerette őt,
Elfeledni nem tudta ő.
Zokogott éjszakákon át,
Más lányt szeretett a fiú.
Behálózta a magány,
De segítségért nem kiált.
Némán sír négy fal között.
A magánnyal már békét kötött.
Néha pár csepp könnyet ejt,
Szerelméért kit nem felejt.

A lány szerette, A fiú nem.

A lány felnézett rá, A fiú nem.

A lány szerelmet vallott, A fiú megalázta.

A lány sírt végette, A fiú kinevette.

A fiú scak akkor jött rá mit tett,

Amikor a lány sírjára virágot tett!


Mióta elhagytál, azóta szívem száll,
Célba nem talál, csak várva vár.
Fáj még a szó, mit egykor mondtál:
hogy szeretsz, de mégis elhagytál.

Szerelem? Olyan, mint az álom néha xép, DE néha fájdalom ...

HA kapsz egy esélyt, ragadd meg és hagyd, h. EZ talán megváltoztassa AZ életed. Senki nem mondta, h. EZ könnyű lesz, DE annyit ígérhetek – h. MEGÉRI!

... Miért csukjuk be a szemünket amikor alszunk?Amikor álmodunk?Amikor csókolódzunk?Mert a legkülönlegesebb dolgok nem láthatók! HA becsukom a szemem TÉGED látlak...

Barátság gyakran wégzodik xerelemmel, de a xerelem barátsággal - SOHA!

...Senki sem érdemli meg a konnyeid, és az aki megérdemli az pedig soha nem fog megsirtaniii...

A fiú 14 szál rózsát adott a lánynak - 13 igazit és 1 műrózsát..& azt mondta: szeretni foglak addig, míg az utolsó el nem hervad..

...Szerelem, mikor nem akarsz elaludni, mert a valóság sokkal szebb mint egy álom ... !!

Ki azt mondja imád. Sose hidd el szawát. Ki azt mondja szeret talán igaz lehet. De ki rád néz s hallgat, annak add egész szíwed, mert az forrón és hűn szeret...

... Ha szomorú wagy én is az wagyok.
Ha felcsillan a két szemed,
Az enyém is felragyog.
Őrülten szeretlek, de nem tudom miért.
Oda adnám az életem,
Ha adnál 1 esélyt ...

Wárok 1 esélyt, melyet Tőled kaphatok,
Wárok 1 szót, melyet Tőled hallhatok.
Wárok 1 arcot, mely rám newet.
Wárok 1 sziwet, mely csak engem szeret.

... Mikor megismertelek, még nemtudtam, nem gondoltam, h. valaha szeretni foglak... Ma már képtelen waok elképzelni, h. nem szeretlek.

... Mit ér ezer szó, mely nem tőled hallható. Mit ér a sok csillag, ha nem veled látható. Mit érnek az órák, mit érnek a percek, ha mindezek nélküled telnek...

... Ahányszor az emberek megkérdezik: " ti ketten jártok? "
... El sem tudod képzelni, milyen fájdalmas azt mondani
" nem, csak barátok vagyunk... "

Szerelmes voltam, de egy nap véget ért, bár megfogadtam nem sírok senkiért... Mégsem tudtam ott így elhagyni, hogy ne lásson engem úgy halkan sírdogálni.... Csak álltunk egymással szemben szótlanul, és látja hogy könnyem kicsordul... Majd lett egy néma mozdulat felém, végül elfordult s elindult egy másik lány felé..

Fáj, hogy ennyire szeretlek, mert ha rád nézek, látom, hogy ez téged mennyire nem érdekel...

Hányszor mondták, értsem már meg végre: többé soha nem leszek veled!
Istenem! Mikor kimondtad azt a szót, hogy vége,
mintha minden álmom,s vele az éltem is véget érne.
S már a halállal sem küzdök,
most már csak bátorságot gyűjtök...
Csak a Halál csókját érezném már végre...ennyi csak,mit remélek..."

Egyszer már elveszítettelek,
és az csak az én hibám volt,
ha kijavíthatnám ezt a hibát
tudod, hogy megtenném!
De nem tehetek semmit,
csak annyit mondhatok: örökké szeretni foglak!

Az embert nem a fájdalom öli meg, hanem a remény, amiben csalódott... !!!

Ne szólj, menj, nehogy sírni láss...
A könny, mint a láng, úgy ég,
ne félj, nem te vagy a hibás!
Csak álom volt, túl szép...
Élni kell, úgy búcsúzom,
te élj csak boldogan,
hisz nézd, a perc rohan...
Élni kell, de nélküled hogyan?

Miért nem hiszed el, hogy nem szeretek mást... ? Miért nem hiszed el nekem ezt a vallomást... ? Ha nekem születtél, miért nem vagy az enyém... ? Ha nem nekem születtél, miért születtem én... ?

„... Lehetsz okos, lehetsz buta, lehetsz szép vagy csúnya, lehetsz gazdag vagy szegény, de sosem lehetsz elég jó annak, akiért bármit megtennél...”

"Levegőnek nézel, ahogy elmész mellettem s letagadod az érzést,
hogy valaha is kellettem...
Nem nézel a szemembe, tán félsz attól, amit látnál?
Pedig a szememben van minden mire valaha is vágytál!"

Én is voltam boldog... Csendes, szép estéken,
Engem is szerettek, valamikor régen...
De akit szerettem, az engem elhagyott,
Azóta jönnek sorban a bús napok...
Azóta sírok, hol nem lát senki,
Hogy egy hitetlen szívet hogy tudtam szeretni....

Szerelem mikor könnyeket hullajtasz, mégis ugyanúgy szereted Őt.
Szerelem, mikor Ő egy másik lányt szeret, de te csak mosolyogsz, és azt mondod: Jól vagyok,
pedig csak sírni és sírni szeretnél ...

... Emlékeztetni akarlak egy olyan lányra, aki mindig mosolyog, még akkor is, ha összetört a szíve ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése