2010. márc. 20.

Ez megoldás volt ?talán.


háth most épp nemtudok aludni...6orája sírok kb. ugyh unalmamban leirom nagyábbol mitörtént tegnap meg tegnapelött...tegnapelött elmentem Bogyohoz.Ott unatkoztam nála 3orát aztán végre elindultunk.Doxát összeszedtük aztán elmentünk zolihoz..oks akk go bolt...vettünk 3üveg bort..kimentünk jáccora.és glugyglugy.jöttek Zsobojék és velük pörögtünk.Ittunk és egyszercsak felállok ..besétálok famogé..legugolok és sirok közbe szivom a cigit.K**re gondoltam...nagyon hiányzott.És egész este azt mondogatttam h szeretem.:| Tegnap rájöttem h tényleg szeretem.nagyon szar kedvem volt párdolog miadt és hazudtam is neki...mert nem akarom szeretni mivel messze van...és leesett h én tegnapelött aztis átgondoltam h nemirok neki többet mert igyse foglalkozik velem akkor én mért tegyem?!
háth olyat mondtam ami miadt tuti megutált.de amugymeg ha gondolkozott volna leeshetett volna neki h ez biztos hogy kamu....addig oké elmondtam neki h beleszerettem..de hozzátettem h megbántam mindent.h nem akarom többé látni és irni se akartam vna...erre ő azt mondta ezt megteszi helyettem...elköszönt és lelépett..késöbb viszajött de nemirt...aztirtam neki h igaza volt télleg nem szeretem és ez télleg zavaros:S.és elköszöntem...Azért írtan ezt mert nagyon szarul érzem magam h aztirtam neki h beleszeretttem erre ő lelép:S Jo ez az én hibám.nemkellett volna megszeretni..De idővel begyogyulnak a sebek...heteh .honapok vagy évek mulva.És akkor ujra elkezdhetek élni de most 2x egymásután megtörtént majdnem ugyanaz és kikészültem.Ma már csak a barátaim miadt vanaz hogy még mindig tudok mosolyogni.De elégjol szoktam álcázni a fájdalmaim.szval mostis menni fog....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése