2010. márc. 7.

Valentin's Day

Kép hozzáadása
Eddig életemben mindig egyedül töltöttem a valentinnapot.Kisebb koromban mindig gyertyát gyujtottam , felöltöztem hercegnőnek és megvártam mig elalszig a gyertya és addig a szerelmemere gondoltam.Édes sztori.Most február 14-e egy örök emlék marad:) Fogalmam sem volt hogy valentinnap lesz. Elhivtam pár barátomat a hétvégére magamhoz és 1 srácot akit Bpestről ismerek:$:D Pénteken 22: 00-ig velünk volt Zoli meg Pepla.De ők otthagytak minket-__-.Bogyóval vártunk tovább az állomáson. Beért a vonat.Bogyo már látta én meg megyek a nagy tömegbe mint 1 picihülyescenexD és megláttam , a nyakába ugrottam kb.wááh nagyon örültem h jött^^.elmentünk hozzám.nálam iszogattunk közbe nemtudommég miket csináltunk.Vasárnap lett és NEM VOLTAM EGYEDÜL ottvolt velem és így 2 örök emlék maradt meg erröl a naprol: D

És ittvan párkép de ez még Valentinnap elött volt:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése