2010. ápr. 13.

8bit BAZDMEGköcsögxD

Na ilyetsem basztammég.1 csaj akivel "joba" voltam rámirt h mit majmolom am arra gondolt h lopom a zenéjét a 8bitet(amugy szöke mindigrakdki a csöcsöd és dugjálmindenkivel.szval röviden 1 kurva)nah szval a 8bitet se nem láttam a HOTDOGján se nem hallottam.sokkalinkább 1 hc számot hallottam egyszer azt cső.a 8bitet a vf.comrol 1 csaj profiljában olvastam .kivolt neki irva electro , punk és a 8bit és adubstepet is ottolvastam elöször. A csaj aztis irta nekem h nemis tudom mit jelent a 8bit .Bazdmármeg minek kéne tudnom,am eztis honnan veszixD.de am meg én 1 zenét ink hallgatok ha teccik és nem elolvasok 5 oldalt és aztán hallgatom.mijenmá hagyonmááá.majd ő csinálja így de sztem nemtartozik senkire.és nemakarok megfelelni egyelőre senkinek.szval nemfogom most kitörölni az össz 8bit számot csak mert huu öszeszartam magam mert lekurvázott 1 plazticpicsaxD. A csaj igy irja h "MINDEN TETSZIK ENKED EGYSZER HCVAGY EGYSZER CUKI SCENE" .(am 1x nemvoltam hc.régota teccik azis de nemtérek át mert megjelenésre se teccik meg zenébe se mindig hc-t hallgatok.) megaz 1 násikdolog h minden tetszik nekem dehát igyszép az élet.igy nemitélek el senkit.és ezért vannak troger repper emo punk skinhead meg mindenféle haverjaim.és ezt a csajt meg am se ismerem személysen csak felbasz h van ez meg még 2 csaj akik itt pattognak nekem . megolyan dolgokat képzelnek be az emberek amik megse történtek csak mert vki kavarja a szart.
háth köszi-___-.amugy jolvagyookxDD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése