2010. ápr. 13.

Shopping


Bogyóval és Domival ma elmentünk NapfényParkba hogy szétnézzünk.Tökjo volt.mindenen aszaltamxD. Azvolt a cél hogy vegyek pc-t de nemvolt normális .elmentünk Kikkbe ott találtam baszottjo koronát és tökolcson de nem vettem meg:S aztán találtam 1 ujsághozjáro nyakláncot és aztse vettem meg.De elmentünk TESCOba és ott 165ftért bevásároltunkxDDÉs minden játékboltba szétnéztünk és találtam óriás macit amivel muszály volt 1 képxD.ottvanfentxD.Utána mentünk kajálni kiültünk és mindenki nézett.pffxD.aztán go home de ponnt lekéstem a buszom és sétáltak még velem egyet bogyoék és minden tele volt cigánnyal:| és kaptamis párbeszolást(Y)xDaz egyik le kurva anyádozott és visszaugattam de legközelebb ien lesz akk szétis verem az 100%.Utána buszomon bambult 1 kislány h kapja be a faszomat^^.ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése