2010. ápr. 2.

Bolondok napja: )


(ezek tegnapi képek)

Tegnap volt a bolondok napja.És csomo nagymasnis tagot láttunkxD.Találkoztam Do.Odo-val,Sophie-val,Dani,Maki,Alexxal: D És zuraaa voltxDD. Elmentünk kistescohoz.ott vettünk piját aztán go Tiszapart. Ott leültünk hogy majd ott iszunk mert biztos nincs ott cops errre mikor keztünk vna keverni akkor elment elöttünk ponnt 1xD..Átmentünk Muzeumhoz és ott ittunk.Véletlen összefutottam szolcsi,Alíz,Dájáná,Barbie,Fekvő,Dia meg töksokmindenkivel.xD Diának pont párperce szurták a nyelvét és alig tudott beszélnixDDD szegény: (xD Fekvővel kiis aszaltuk.Aztán ittunk sokat.Maki,Barbie,Bogyo,Doxa és én. Csomo verekedés volt . Alexxal meg Makival megbeszéltük hogy ő szülinapjukat is nálam tartsukxD.Aztán hallottuk hogy osztálytársam meg bnöje megakarnak verni(Y) Amugy ez az osztálytársam mindig velem van suliba meg mondja hogy ne legyek noncsival ne legyek ezzel azzzal..közbe-____- ...erre ennyit mondok->Szegedi(Y)xD...Jo énis azvagyok csak engem nem lehet befolyásolni és nem változik valakiről a véleményem csak mert mások mondanak rola dolgokat és nem kavarok szart-__-...Nah m1 .. kb egész este azt néztük ahogy mások szétverik egymástxD:S ..aztán go haza . sophie meg dani elkisértek buszra .buszon meg rájöttem hogy bevagyok baszva mert alig tudtam járni és mert FUCKot mutattam 1 tagnak^^xDDD


Jah ezt meg megigértem szofinak h lesz 1 ien bejegyzés a PESTIEKNEK:

A komáimmal ricát ettünk a pöribe és közbe aszaltunk: 'D (nah ezt fogjátok fel)xDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése