2010. ápr. 1.

Happy Birthday roxy_scene ?


(Jo lehet kicsit hamar keztem hozzá szerveszkedni de meglehet érteni hisz nekem most lesz)

Eldőlt hogyan lesz a szülinapom végre.Ne készüljetek még,mert odébb lesz . Mivel Április 20-án lesz és igy ugyvolt hogy 23-án tartom de anyuval megbeszéltem, hogy nyáron legyen. Mivel nyáron lesz ezért kétszer akkora party lesz mint terveztem.sőt 3szor mivel Bogyoval ma megbeszéltem hogy egybetartjuk a szülinapunkat. junius 18ra tervezem de még ezt átbeszélem addigra mindenkivel. kb 50embert szeretnék elhivni(min.30) . Napközben kinnt a kertben leszünk. Grill,iszogatás(nagymennyiségben),tömegszex a bokoban,rengeteg lufi,lesz torta,muffin,virsli!
Addigra kilesznek küldve a névreszolo meghivok msnen illetve iwiwen,myvipen: D
szval mindent tudni fog addigra a partyról akit érint a dolog.
Na pussz*__*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése